Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. | x |
|
|||||||||||||||
Rejestr zmian
2016-05-12 14:35 - modyfikacja zawartości strony `Zapytanie ofertowe - Realizacja gminnego programu usuwania azbestu na terenie gminy Pawłów w 2016 roku` przez użytkownia id15: Piotr Maj
wstecz ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015.poz.2164) t.j w oparciu o Zarządzenie nr 420/2014 w sprawie wprowadzenia regulaminu: ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
Gmina Pawłów, Pawłów 56, 27-225 Pawłów , woj. świętokrzyskie, tel. 041 272-16-70, fax. 041 272-16-70. godz. urzędowania 700 – 1500 zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą: „Realizacja gminnego programu usuwania azbestu na terenie gminy Pawłów w 2016 roku” Termin realizacji zamówienia – do 30.09.2016r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: 1) rozbiórce pokryć dachów wykonanych z płyt azbestowo – cementowych z budynków mieszkalnych, gospodarczych i pomocniczych: ok. 470 m2 2) załadunku, transporcie odpadów zawierających azbest i zdeponowanie ich na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów: ok. 23 840 m2. Zamawiający zastrzega, że podana powyżej ilość została podana szacunkowo i możliwe jest odchylenie od podanej ilości odpadów o około 10%.
1) Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2) Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert; o charakterze zbliżonym do przedmiotowego zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 4) Załączoną kopię dokumentów – obowiązujących do końca wykonania zamówienia, zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie demontażu, odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, zgodnie z ustawą o odpadach. 5) Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji. Kryterium wyboru ofert: cena 100 % Wzór umowy do akceptacji. VI. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym – załącznik nr 1 i umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe – Azbest 2016” VII. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć w pokoju nr 7 ( sekretariat ) Urzędu Gminy w Pawłowie do dnia 11.05.2016r. do godz. 15 00. VIII. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Gmina Pawłów przystąpi do realizacji zadań z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pawłów po uzyskaniu dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Kielcach, zatem zastrzega unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które zamierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną jej przyznane.
Zestawienie, porównanie i ocena ofert (2016-05-12)
|
|||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() |